تفریحات مشهد
نوشته شده توسط : dellaram

تفریحات مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد 

یکی دیگر از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد سرزمین موج های آبی است.  مجموعه “سرزمین موجهای آبی” مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران می باشد. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند. این مجموعه که در سال ۸۶ افتتاح شد، از حیث زیربنا و تجهیزات و تنوع و تعدد امکانات و بازی های آبی در رده بهترین پارکهای آبی دنیا است. گفتنی است تا قبل از تبدیل مجموعه آبی المپیک ۲۰۰۸ پکن (مکعب آبی) به پارک آبی در سال ۲۰۱۰، مجموعه سرزمین موجهای آبی مشهد بزرگترین پارک آبی قاره آسیا بوده است. سرسره “تاپسی توروی” این مجموعه، برنده بهترین سرسره آبی سال 2010 از طرف انجمن پارک های آبی جهان است. مسافران هتل های مشهد میتوانند بهترین تفریحات را برای خود رقم بزنند. از امکانات و تفریحات این مجموعه میتوان موارد زیر را نام برد:
سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره موج، سرسره تاپسی توروی، سرسره تویستر، چاله فضایی، استخر موج، رودخانه آرام و خروشان، منطقه بازی کودکان، استخر برکه، سونای خشک و بخار، جکوزی سرد و گرم، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی، حمام ترکی و …

مسافران تور مشهد که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند با رفتن به سرزمین موج های آبی بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی

 

سرزمین موج های آبی

 

آبشار قره سو مشهد

آبشار قره‌سو در جنوب غربی شهرستان کلات نادری و در فاصله ده کیلومتری آن و در یک کیلومتری جاده لاین از سمت کلات واقع شده‌است.طبیعت زیبا وآب و هوای ییلاقی، وجود آبشارهای بلند با دره‌های تنگ، موقعیت قره سو را ممتاز می‌کند. اغلب کسانی کهتور مشهد را برای سفر انتخاب می کنند ، مایلند از طبیعت زیبای مشهد نیز دیدن کنند .مسافران هتل های مشهد میتوانند بهترین تفریحات را برای خود رقم بزنند. پیشنهاد ما به شما این آبشار زیباست که بی شک از بهترین تفریحات مشهد محسوب می شود .

ارتفاع متوسط این منطقه از سطح دریا حدود ۱۱۹۰ متر می‌باشد. آبشارهای مذکور پس از نمایش رقص زیبایی خود در آبشارهای هشتگانه، به مصرف باغات و آب شرب اهالی در پایین دست می‌رسد.این منطقه کوهستانی پرآب و مصفا مکانی جذاب برای گردشگران و مسافران تور مشهد بوجود آورده و آبشار دیدنی و زیبایی را در دل خویش جای داده‌است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند.

آبشار قره سو

آبشار قره سو

 مطالب مرتبط:

آبشار قره سو مشهد

 

سرزمین موج های آبی مشهد

تور لحظه آخری مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات مشهد, بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: